Game Chef Edycja Polska

Może być tylko jeden.

Home  >>  Informacje  >>  Może być tylko jeden.

Może być tylko jeden.

On Czerwiec 11, 2014, Posted by , In Informacje, With 3 komentarze

Nieśmiertelny może być tylko jeden. Jeden może też być zwycięzca konkursu Game Chef.

Przez ostatnie kilka tygodni tworzyliście własne, często niekonwencjonalne gry, rozmawialiście o nich, ocenialiście, rekomendowaliście. Choć dla nas wszyscy jesteście zwycięzcami, na końcu, spośród rekomendowanych nam gier, musieliśmy wybrać tą jedną, jedyną, nieśmiertelną.

Z wielką przyjemnością ogłaszamy więc, że grupa sędziowska w składzie Juliusz Doboszewski, Aleksandra Sontowska oraz Kamil Węgrzynowicz, jednogłośną decyzją, postanowiła tytuł Zwycięzcy Game Chef Edycji Polskiej przyznać grze „Luna” (link) autorstwa Marty „Kucik” Kucińskiej.

Intrygująco piękna gra. Realizacja gry w formie instrukcji zapisanej na pudełku jest kreatywnym podejściem do tematu. Najpełniejsze wykorzystanie składników (sierp jako księżyc, błyszczenie jako kulki-gwiazdy). Podoba nam się również zachęta do grania bohaterami grupowymi oraz współdzielenia przez grających jednej postaci.

Gratulujemy!

Oprócz glorii i chwały zwyciężczyni polskiej edycji konkursu Game Chef otrzymuje od nas legendarną odznakę zwycięstwa.

Game Chef PL Banner Odznaka Zwycięstwo

Ponieważ nieśmiertelny zwycięzca może być tylko jeden, zgodnie z tradycją, „Luna” zostanie teraz przetłumaczona na język angielski i w wielkim międzynarodowym finale zmierzy się z pozostałymi nieśmiertelnymi zwycięzcami poszczególnych edycji językowych. Na koniec, 30 czerwca, głosami międzynarodowej grupy sędziowskiej, zostanie wyłoniony Mistrz Świata.

To jednak nie koniec ogłoszeń.

Jedna z rekomendowanych do finału gier aż do samego końca walczyła dzielnie o zwycięstwo. Poległa, ale swoją odwagą i efektownością przykuła szczególną uwagę sędziów.

Z tych i innych powodów grupa sędziowska postanowiła przyznać specjalne wyróżnienie dla gry „Framespace” (link) autorstwa Krzysztofa „Krzysia” Bernackiego.

„Framespace” to jeden z ciekawszych projektów i chociaż dobrze spełnia warunki tematu, to niestety składniki (poza pochłanianiem) wyglądają na wykorzystane pretekstowo. Komiksowa narracja to dosyć rzadko wykorzystywany motyw w grach fabularnych, a tutaj w zasadzie gra polega na stworzeniu scenariusza komiksu – bardzo fajne.

Autor gry otrzymuje od nas specjalną odznakę wyróżnienia.

Game Chef PL Banner Odznaka Wyróżnienie

Ponadto organizatorzy, w ramach wyróżnienia, zobowiązują się przetłumaczyć grę na język angielski i przedstawić ją międzynarodowej społeczności konkursu Game Chef.

Recenzje sędziowskie wszystkich finałowych gier zostaną natomiast opublikowane do końca tego tygodnia.

To nadal jednak nie koniec ogłoszeń!

W poprzednim tekście obiecywaliśmy niespodziankę dla wszystkich finalistów. Czas ją rozpakować. Oto ona: Dla wszystkich finałowych gier Radek Drozdalski przygotuje po jednej ilustracji.

To jednak nie jedyna niespodzianka. Na koniec bowiem wszystkich uczestników tegorocznej edycji konkursu Game Chef już teraz zapraszamy na warsztaty tworzenia gier, które już wkrótce poprowadzi Kamil Węgrzynowicz. Podczas warsztatów otrzymacie wskazówki oraz wszelką pomoc, dzięki której nie tylko rozbudujecie i dopracujecie przygotowane na konkurs gry, ale także rozwiniecie się jako twórcy.

Jeszcze raz gratulujemy wszystkim uczestnikom, finalistom, wyróżnionionemu i zwyciężczyni i zapraszamy do udziału w konkursie w przyszłym roku!

3 komentarze so far:

  1. Oskar Mieczkowski napisał(a):

    Gratulacje :).
    Fajnie, że wygrała gra, która tak świetnie wykorzystała temat! Kibicowałem „Lunie” od samego początku. Świetna robota.

  2. […] donc à : + à découvrir les vainqueurs des autres éditions du concours : Anglais, Coréen, Polonais, Portugais, etc. + à découvrir les autres jeux proposés en français ; + et, quoi qu’il […]

  3. […] Edit: French, Polish, Italian, and Korean – and I might be missing Brazilian and […]

Dodaj komentarz